İstanbul Ofis Taşımacılığı

İSTANBUL OFİS TAŞIMACILIĞI

Ofis Eşyalarınız Emin Ellerde

Ofis taşıma işi sektörde, nakliye ihtiyacı olan firmaların ihtiyaçlarına yönelik sunulan bir taşınma sisteminin adıdır. Ofis malzemeleriniz maddi değeri olan ve şirket demirbaşlarınız arasında yer alan ürünlerdir. Ofis eşyalarınızın sorunsuz şekilde taşınmasını istemek,sizlerin en doğal hakkıdır. Bu sebeple, sizlere önerimiz ofis eşyalarınızı güven duyabileceğiniz bir nakliyat firmasına emanet etmenizdir. Genellikle ofis taşıma için nakliyat firması seçmek, şirket finans ve ık departmanı çalışanları tarafından verilir. Bu nedenle temkinli ve araştırmacı olan yetkililer nakliyat firması araştırırken titiz davranmak durumundadırlar. Bizler; Bekiroğlu Nakliyat firması olarak sizlere ofis eşyalarınızı taşınması için nakliyat firması aradığınızda öneride bulunmak istiyoruz. Ofis eşyalarınızı taşıyacak olan firmamın her şeyden önemlisi bir yeri adresi olmalıdır. Resmi şirket olmalıdır. Bunun dışında resmi nakliyat sözleşmeleri kullanan bir taşıma firması olmalıdır. Bekiroğlu nakliyat firmamız kuruluşundan bugüne kadar kurumsal taşımacılık alanında faaliyet göstermiş ve sayısızca küçük, orta,büyük ölçekli firmaların taşımacılığını yapmış sayısızca memnun ettiği referans havuzunu oluşturmuş bir firmadır. Ofis malzemeleriniz taşınırken bizlerin en değerli emanetidir. Ofis Taşınma çalışmalarımızda ofis malzemelerinizi tek tek paketliyor. Ayrıca elektronik eşyalarınız için baloncuk kullanıyoruz. Bu sayede en ufak bir sarsıntıda dahi, hiçbir şekilde ne bir darbe, nede çizik durumu söz konusu dahi olmuyor.

Ofis taşımacılığı alanında uzun yıllar verdiği çalışmalardan dolayı, değişmeyen çalışan kadrosu ile gerekli bilgi ve tecrübeye sahip olan firmamız sizlere memnun kalmanız garanti ofis taşımacılığı çalışmaları sunuyoruz. Ofis taşıma hizmetimiz sadece İstanbul sınırları içerisinde şehir içi hizmet olarak sunulmamaktadır. Şehirler arası taşınacak ofis eşyalarınızı taşıma konusunda talibiz. Sigortalı ofis taşıma hizmeti sunan firmamız, ofis eşyalarınız taşınmadan 2 gün öncesinden kurumumuz aracılığında nakliyat sözleşmeniz ve nakliyat sigortanız tarafımızdan hazırlanmaktadır. Nakliyat sigortası şehir içi ofis taşıma ve şehirler arası ofis taşıma alanında yapacağımız tüm çalışmalar için yapılmaktadır. Ofis eşyalarınız kapalı kasa ve içi sterilize edilmiş araçlarımızda taşınmaktadır. Bu sayede ambalajlama malzemelerimiz dahi kirlenmez. Ofis taşıma alanında sizlere memnun kalacağınız sistemde nakliyat hizmeti veren firmamızdan destek almak ve taşınma ihtiyacınızı en hızlı ve güvenilir sistemde tamamlamak için hemen firmamıza ulaşarak teklifinizi alınız. Firmamızdan ofis taşıma ihtiyacınızı karşıladığınızda sizlere kredi kartı ile ödeme imkanı sunuyoruz. Nakit ödeme dışında alacağınız nakliyat hizmetini kredi kartı ödemesi olarak ta yapabilirsiniz. Ofis taşıma ihtiyacınızda Bekiroğlu Nakliyat firmamızı tercih etmenizden dolayı teşekkürlerimizi sunarız.